***BLACK FRIDAY *** Pe 17 NOIEMBRIE hai online sa vezi reducerile fabuloase pe care ti le pregatim!

Livrare, Plata, Returnari, Garantii

Comanda online / Procesarea comenzii / Livrarea


Introducerea comenzii online

 

21. Actele normative principale care reglementeaza comertul on-line de marfuri sunt: Legea nr. 51/2003 privind regimul juridic al contractelor la distanta; Legea nr. 365/2002 privind comertul electronic si normele de drept comun incidente.


22. Lansarea comenzii online, efectuate prin intermediul contului de utilizator sau ca simplu utilizator va fi confirmata clientului via e-mail, iar ulterior se procesa, clientul fiind uneori contactat pe email sau telefonic, inainte de livrare. Comanda online lansată implică încheierea contractului de vanzare dintre parti.


23 Lansarea unei comenzi online se realizează prin: (i) alegerea produsului/lor si introducerea acestora in cos, prin butonul „adauga in cos” în cantitatea selectata, (ii) verificarea produselor din cos prin butonul „vezi cos” situat în header-ul paginii, (iii)  apasarea butonului „finalizează comanda” si introducerea datelor de utilizator sau a datelor necesare livrarii comenzii: datele personale, date de contact, adresa de livrare si facturare.


24. Neindeplinirea obligatiilor asumate de parti, respectiv EmmedueShop.ro sau client se apreciaza față de acest moment. Clientul poate denunta unilateral contractul de vanzare, într-un termen de 1 ora de la data lansarii comenzii, prin telefon sau e-mail.


25. Emmedueshop.ro nu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat. Clientul garanteaza că datele furnizate sunt reale,  corecte și complete, în caz contrar ar putea suporta consecintele acestor erori: livrare intarziata ca urmare a expedierii sale la o adresă greșită sau incompletă, sau chiar pierderea coletului livrat gresit. In acest context, toate taxele de transport efectuat in vederea reexpedierii Comenzii vor cadea in sarcina Clientului.


Procesarea comenzii online

 

26. Prin finalizarea Comenzii, Clientul se declara de acord sa fie contactat prin orice e-mail sau telefon in vederea procesarii sale: confirmarea personala a Comenzii, disponibilitatea produselor comandate, informatii de livrare si plata.

 

27. Termenul de procesare al comenzii este de maxim 72 de ore de la data lansarii sale, iar termenul maxim de livrare al produselor din comanda este de 30 de zile.

 

28. Pentru produsele care nu se afla in stoc, Clientul este de acord sa-i fie livrat un produs cu calitați si preț echivalente cu cel solicitat. Daca Clientul isi exercita dreptul de denuntare unilaterala a contractului in termen de 30 de zile de la primirea produselor, cheltuielile de returnare a produselor sunt in sarcina site-ului EmmedueShop.ro.

 

29. În cazul în care produsul sau produsele din comanda nu sunt in stoc, comanda se va livra în momentul disponibilitatii, așa cum a fost confirmat la procesare.

 

30. In cazul mai multor produse care nu sunt in stoc, iar termenii de livrare sunt diferiti, aceasta situatie se va comunica clientului, iar fiecare produs se va considera o comanda diferita si un colet diferit. Clientul poate opta pentru amânarea livrării produselor, în cazul în care a achitat contravaloarea produselor disponibile.

 

31. În cazul în care dintre produsele comandate, sunt anulate produsele indisponibile sau cu stoc eronat, clientul va fi informat si i se acorda dreptul de a anula intreaga comanda, la cererea sa expresa.

 

Livrarea Produselor, Modalitati de Plata


32. Livrarea se face pe teritoriul Romaniei, prin intermediul firmei de curierat rapid DPD și în limita razei de acoperire a acestora. Livrarea prin Posta Romana nu este oferita.


33. La Livrarea coletului la o adresă specificată de către Client în conformitate cu informatiile din comanda, beneficiarul este obligat să preia coletul. În cazul în care bunurile la livrare nu sunt preluate în timp, destinatarul nu este găsit, sau sunt refuzate fara motiv, ne rezervam dreptul de a anula comanda.


34. În cazul în care bunurile din comanda sunt repetate la livrare, Clientul este obligat să plătească costurile asociate livrărilor repetate.  


35. Termenul estimat de livrare este de minim 2 zile si maxim 30 de zile lucratoare si este indicat in pagina produsului sau confirmat ulterior. În cazul produselor disponibile pe baza de comanda termenul maxim este de 30 de zile. Orice termen mai lung de 30 de zile va fi supus acceptării exprese de către Client.


36. Pentru produsele din stoc livrarile catre curier se fac in urma procesarii, de îndata. Termenul de ridicare a coletului de catre curier este, conform conditiilor contractuale, de 24 de ore. Ulterior, termenul de livrare a coletului la client este de 24 de ore de la preluare. Cu toate acestea, nu suntem raspunzători in situatia in care acest termene nu vor fi respectate de catre curier. Orice pagube suferite prin intarzieri de livrare colet de catre curier vor fi suportate de firma de curierat.


37. Costurile de livrare:

-          GRATUIT, pentru comenzi a caror valoare depaseste 150 ron.

-          15 Ron pentru comenzi inferioare valorii produselor de 150 Ron.


38. Clientul va fi contactat telefonic de catre Curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in Comanda pe site.


39. Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar selectat, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior menționării în comandă, doar cu acordul Curierului.


40. Receptia produselor reprezinta acceptul clientului că produsele au ajuns în stare buna. Ea se considera realizata in termen de 24 de ore de la primirea coletului. Orice diferente se vor comunica in acest termen, telefonic sau pe email, cu sanctiunea de a nu fi primite si acceptatea ulterior.


41. În cazul în care s-a livrat un produs diferit față de ce ai comandat, sau produsul este nefuncțional, vă rugăm să ne semnalați situația printr-un e-mail sau telefonic. Vom soluționa prompt printr-o nouă livrare, iar curierul va ridica coletul de retur, și în final vom onora comanda ta in mod corect si fără alte costuri.


DREPTUL DE RETUR IN 30 DE ZILE. DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACT IN 14 ZILE.


Dreptul de retragere din contract


41. Clientul are dreptul de a a se retrage din contract si a denunta unilateral contractul in urma livrarii sale, in termen de 14 de zile, fara invocarea unui motiv. In aceasta situatie Cererea de retur produse se gaseste la rubrica Formular de Retur, aflat in contul de client, iar prin transmiterea acesteia, clientul este dispus la returnarea produselor si livrarea lor catre Emmedueshop.ro in starea materiala in care au fost primite.

 


Dreptul voluntar de retur in 30 de zile

 


42. În plus, EmmedueShop.ro acorda un termen suplimentar până la maxim 30 de zile de la efectura comenzii pentru a solicita returnarea voluntară a oricărui produs comandat și din orice motiv sau de a schimba un produs cu un altul.


43. În ambele situații descrise la pct. 42-43 cererea va fi tratată drept o cerere de retur produs.


44. La primirea formularului referitor la intentia de retur a clientului, vom efectua o solicitare la curier si vom trimite curierul la adresa indicată în comunicarea clientului pentru a ridica coletul de returnat.


45. Costurile de transport ale coletului/elor returnate intră în responsabilitatea clientului.


46. Schimbul de produse, va fi tratat ca un retur voluntar. Pentru produsele cu valoare mai mare de 300 Ron, schimbul de produse este gratuit pentru Client. Returul se va efectua și va fi în sarcina site-ului.


47. Produsele returnate sau ce doresc a fi schimbate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte si fara urme de utilizare.


48. Clientul este raspunzator pentru diminuarea valorii produsului, ca urmare a utilizării lui într-un mod care depășește constatarea caracteristicilor sale. În cazul în care constatăm că produsul are o valoare diminuată vom decide să returnăm parțial valoarea produselor sau nu vom accepta cererea de retur. 


49. Bunurile nedesigilate nu vor fi verificate ca stare materială. In cazul in care articolul a fost desigilat, ne rezervam dreptul de a-l examina în termen de trei (3) zile de la returnarea de către Client pentru a se stabili dacă acestea sunt nedeteriorate, uzate sau parțial utilizate.


50. În cazul în care este returnata integral o comanda la care s-a oferit produs cadou, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata.


51. Rambursarea valorii produsului are loc dacă starea materială nedeteriorată a bunurilor permite returul. Clientul primeste rambursarea aferentă produselor returnate în interval de 30 de zile calendaristice de la data la care produsele sunt returnate si cererea este acceptata. Costurile de transport, dacă acestea au fost datorate și evidențiate pe comandă rămân în sarcina Clientului și nu vor fi returnate.


52. Cererea de retur va fi refuzată pentru motive strict legate de starea materiala a bunurilor, asa cum au fost descrise anterior. În aceasta situatie, coletul cuprinzand bunul in cauza va fi returnat clientului.


53. Rambursarea sumelor aferente unui retur va fi efectuată dupa cum urmeaza:

a.                   pentru Comenzile achitate cu card online -  prin virament bancar in contul indicat de Client;

b.                  pentru Comenzile achitate cu Op sau Ramburs - prin virament in contul din care a fost efectuata plata;

c.                    nu sunt acceptate retururile in numerar.


54. Ce produse NU POT face obiect al cererii de retur, deci implicit si retragere din contract:


Produsele care, la cererea Clientului, au fost ansamblate prin utilizarea articolelor din comanda Clientului;

·         Produsele asupra carora, la cererea Clientului au fost realizate interventii in service pentru a fi conforme cerintelor Clientului, prin modificare specificatiilor originale, sau personalizare;

·         Produsele care au fost confectionate sau montate dupa specificatiile Clientului;

·         Produsele care nu au fost in stoc si cu mentiunea „la comanda” si care au fost comandate si livrate special pentru Client, clientul fiind informat ca a lansat o comandă specială;


GARANTIA PRODUSELOR


55. Toate produsele vândute sunt acoperite de garanția de producător, iar Clientul va beneficia de drepturile de garanție ale unu Consumator prevăzute de legea aplicabilă. În cazul în care Producătorul acordă drepturi de garanție suplimentare, Clientul se va prevala de acestea.


56. Toate deciziile legate de garanție sunt luate de Producător sau de importatorul unic din România al acestuia. Toate taxele de transport sunt suportate de cumpărător.

Dacă defectul produsului este acoperit de garanție, taxele de transport vor fi creditate către cumpărător de Producător sau EmmedueSHOP.ro. 


57. Inainte de a solicita garantia, asigura-te ca produsul este acoperit de o situatie posibila de acest gen. Cateva cazuri mai jos care nu sunt acoperite de garantie, indiferent daca produsul a fost prezentat ca un produs de calitate. Calitatea produsului si specificatiile tehnice sunt strans legate de intretinerea sa si utilizarea in limitele tehnice ale sale:

 

·         componentele de uzura (individuale sau montate pe bicicleta) nu fac obiectul garantiei: cauciucuri, camere, cabluri, lant, pinioane. Defectele se pot constata doar la livrare sau la montaj.

·         orice lovituri rezultate din contactul cu alte obiecte dure sau depozitare in conditii corozive pentru produsele din metal;

·         orice defecte rezultate în urma utilizarii neconforme a produselor: aruncare, utilizare extrema sau accidente;

·         In cazul echipamentelor, deteriorarea culorii datorate expunerii la soare sau  nerespectarii conditiilor de intretinere;

·         In cazul echipamentelor, materialul utilizat nu poate fi supus garantiei daca este conform specificatiilor.

 

58. Cererea de garantie va putea fi solicitata pe email, telefonic sau la sediu si va fi conditionată de predarea produsului livrat, spre verificare.


59. In orice conflict sau drept la actiune de garantie, clientul va fi informat privitor la titularul legal al obligatiei de garantare referitor la cererea sa de garantie.

 





Loading...
Loading...
Loading...